środa, 1 listopada 2017

GREENISH SWEATER



Cześć wszystkim! Mimo tej ponurej, chłodnej i wietrznej pogody, postanowiłam wybrać się na zdjęcia. Uważam, że była to dobra decyzja. Przychodzę tutaj do Was z outfitem. Sądzę, iż jest piękny w swojej prostocie. Jak widzicie postawiłam na super ciepły, zielonkawy sweterek i czarną w kształcie litery A spódnicę z detalami w postaci złotych guzików. Takie połączenia lubię najbardziej!:) Jest wygodnie, ciepło, ale i zarazem kobieco. Kupiłam ten sweterek w Pull&Bear, a spódnice w Stradivariusie i jak najbardziej jestem z nich zadowolona;). Rzeczą, która dodaje tej stylizacji subtelnego charakteru jest zwykły czarny skórzany plecak z idealnym połączeniem w postaci złotego zamka. Uważam, że w tej stylizacji wszystko ze sobą ładnie współgra i tworzy ciekawy zarazem minimalistyczny look. Dodatkowo te jesienne kolory przemawiają wprost do mojego serduszka!

















2 komentarze:

Copyright © 2016 Adrianna Balmas , Blogger