niedziela, 19 listopada 2017

WHITE SHIRT & RED HAT


Hej wszystkim! Od momentu, w którym postanowiłam w końcu założyć bloga mogę śmiało powiedzieć, iż czuję taką wewnętrzną radość. Cieszę się, że podjęłam tę decyzję, bo teraz czuję się w jakimś stopniu spełniona. Uważam, że każdy powinien realizować swoje plany. Nie można czekać z założonymi rękami, bo w takim razie nigdy nie ruszymy z miejsca. Mimo tego, że początki zawsze są trudne to i tak warto, warto jest się przełamać  i podążać za marzeniami. Ja tak zrobiłam i w końcu czuję się na odpowiednim miejscu. Blog jest pewną odskocznią od rzeczywistości, jest to taki mój mały świat, w którym się idealnie odnajduję. Prowadzenie bloga ma wiele zalet. Przede wszystkim udoskonalam swoją organizację. Muszę połączyć obowiązki domowe ze studiami i z blogiem. Bycie zorganizowanym jest przydatną cechą w życiu. Ja osobiście uwielbiam mieć wszystko rozplanowane ponieważ wiem, co muszę zrobić danego dnia i nie marnuje tym sposobem swojego czasu.  A co do zdjęć, zmieniając lekko temat, są one wykonane w moim ulubionym miejscu. Mam na myśli Stare Miasto w mieście, w którym na co dzień mieszkam. Uwielbiam spędzać tam czas, spacerując i podziwiając architekturę tego miasta.









3 komentarze:

  1. Twórz dalej! Chcę więcej i więcej. Kocham gdy piszesz i w końcu spełniasz marzenia! Nigdy sie nie poddawaj !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za najlepsza motywację! I dziękuje za to, że mam dla kogo pisac :*

      Usuń
    2. Kocham mocno kochana <3 i zawsze Cie bede wspierac i z przyjemnością czytac to co tu przekazujesz;**

      Usuń

Copyright © 2016 Adrianna Balmas , Blogger